قوانین و مقررات سایت مانی کارت

تعریف مشتری :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می­شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ،به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام نماید.

رعایت حریم شخصی مشتری:

مانی پردازش به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می­کنند،احترام گذاشته و از آن محافظت می­کندو متعهد می­شود در حد توان از حریم شخصی مشتری دفاع کند.

مانی پردازش ممکن است برای ارتباط با مشتریان ،بهینه سازی محتوای سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است،مانی پردازش هویت شخصی کاربران را محرمانه می­داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی­کند،مگر با حکم قانونی مراجع ذی صلاح.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود،فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بطور کامل تکمیل کنند.بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست،سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

امکان پرداخت در محل برای سفارش وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال ،مبلغ سفارش ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است،آسیب­های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.

نمایندگی:

تراکنش های مالی و خدمات قابل ارائه این شرکت از طریق دفتر مرکزی پردازش می­شود،لطفا در صورت هرگونه تخلفی از این دست،مراتب را جهت پیگیرد قانونی به روابط عمومی اطلاع دهید.

قوه قهریه:

تمامی شرایط و قوانین مندرج ،در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،مانی پردازش هیچگونه مسئولیتی ندارد.

مانی پردازش خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می­داند ،لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ،مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

نکات مهم :

  • مشتریان محترم در نظر داشته باشند ، ارسال کالای خریداری شده از طریق فروشگاه اینترنتی ، در صورت موجود بودن کالای مورد نظر در انبار ، 1 روز کاری پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه صورت میگیرد.
  • در صورت اتمام موجودی کالا خریداری شده ، حق قرار دادن زمان تحویل محصول خریداری شده بنا به تشخیص کارشناس فروش مربوطه، برای مانی پردازش محفوظ می باشد
  • در صورت برگشت وجه به حساب مشتری به هر دلیلی پس از پرداخت ، ثبت سفارش لغو شده و باید مراحل ثبت سفارش و خرید محصول مجددا انجام گیرد.
  • هزینه حمل و نقل کالا برای شهر تهران ، رایگان و برای سایر شهرها هزینه حمل تا باربری رایگان و از باربری تا مقصد به صورت پس کرایه می باشد.
  • عودت کالا پس از فروش به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
  • ارسال کالا درروزهای پنجشنبه و جمعه امکان پذیر نمی باشد.
  • تمامی پرینترها ، کارتخوان ها ، بارکد خوان ها و همچنین لیبل پرینتر ها دارای یکسال ضمانت کامل مانی پردازش می باشند.
  • مانی پردازش همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه مانی کارت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مانی پردازش محفوظ است.
  • مشتریان محترم میبایست درهنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

keyboard_arrow_up