خدمات پس از فروش

زمانی که محصولی را تهیه میکنید یکی از مواردی که باید برای شما مهم باشد, داشتن خدمات پس از فروش آن شرکتی است که محصول را از آن تهیه کردید. شما اگر پرینتر کارت تهیه میکنید از ان جایی که پرینتر کارت محصولی صنعتی و گران است, باید خیالتان راحت باشد که اگر به مشکلی برخوردید, میتوانید به صورت رایگان مشکل را حل بکنید. با مانی کارت و خدمات پس از فروشی که به شما عرضه میکند با خیال راحت خرید کنید.

خدمات پس از فروش شركت ماني کارت  :

ما در مانی کارت خدمات پس از فروش کاملی را خدمت شما ارائه میدهیم. این خدمات عبارت اند از:

  • یک سال گارانتی تجهیزات
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • آموزش سرویس و نگهداری رایگان
  • تامین قطعات مربوط به دستگاهها
  • ارائه نسخه های جدید نرم افزار و دستگاه ها
  • فروش ریبون های چاپ کارت
  • تامین انواع کارت پی وی سی  ( کارت ساده ،کارت مغناطیسی ، کارت بدون تماس ، کارت هوشمند )
  • تعمیر سخت افزاری و تعویض قطعات معیوب
  • ارتقاء نرم افزار داخلی پرینتر
  • سرویس دوره ای پرینتر
  • مشاوره ،طراحی و اجرای پروژه های دوربین مداربسته
  • فروش،نصب،راه اندازی دوربین های تحت شبکه IP Camera

یک سال گارانتی تجهیزات

ما در مانی کارت واردکننده پرینتر های چاپ کارت هستیم. شما با خرید پرینتر کارت از ما, واسطه ها را از بین میبرید. در حال حاضر شما نمیتوانید یک سال گارانتی واقعی را پیدا کنید. مانی کارت تا یک سال همراه شماست اگر دستگاهی که به شما تحویل دادیم مشکلی داشت به شما اطمینان میدهیم که در کنار شما می‌مانیم تا مشکل بر طرف شود و دستگاه سالم به شما تحویل میدهیم.

حتما پرینتر های کارت خود را با کیت های تمیزکننده مخصوص تمیز کنید. اگر پرینتر شما به دلیل کثیفی دچار مشکل شود گارانتی شما از بین می‌رود. همچنین باید از ریبون و مواد اورجینال برای پرینتر خود استفاده کنید. اگر در هنگام استفاده از مواد فیک پرینتر دچار مشکل شود, گارانتی شما باطل خواهد شد. ما در مانی کارت انواع مواد مصرفی پرینتر های کارت را به صورت اورجینال موجود داریم, میتوانید برای تهیه مواد مصرفی هر محصول از منوی بالای صفحه, محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پنج سال خدمات پس از فروش:

ما تا 5 سال می‌توانیم از محصول شما پشتیبانی کنیم. در صورت خرابی دستگاه ما متخصصی برای بررسی میفرستیم تا مشکل شما را مرتفع کند. دستگاه های چاپ کارت نسبت به پرینتر های معمولی خرابی کمتری را در پی دارند.

آموزش سرويس و نگهداری رايگان

ما از لحظه تحویل محصول همراه شما هستیم. برای راه اندازی و استفاده از پرینتر به شما آموزش خواهیم داد. شما میتوانید هر طور که مایلید این آموزش را دریافت کنید. ما میتوانیم به صورت ویدیویی آموزش را برای شما ارسال کنیم یا به صورت ایمیل و تماس باشد. اگر در حین استفاده از پرینتر به مشکلی برخوردید نگران نباشد با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنیم. مانی کارت آموزش سفارشی کارکنان را در راه اندازی و نگهداری چاپگر شما ارائه می دهد. این باعث افزایش طول عمر چاپگر شما می شود. این آموزش در محیط‌های استفاده فشرده و پرمشقت حیاتی است.

ما به شما کمک می کنیم چاپگر و نرم افزار جدید خود را نصب و راه اندازی کنید، بنابراین نیازی نیست خودتان یک متخصص فنی شوید. پس از راه‌اندازی، با شما تماس می‌گیریم تا ببینیم چطور پیش می‌روید و آیا می‌توانیم پیشنهادات بیشتری ارائه دهیم. در صورت مشکل شما هم میتوانید به راحتی با ما تماس بگیرید ما در ساعات کاری همیشه برای شما در دسترس هستیم.

تامین قطعات مربوط به پرینتر های چاپ کارت

در مواردی که تعمیر قطعات جوابگو نباشد شما باید قطعات پرینتر کارت خود را تعویض کنید. در این موارد باید قطعه دقیقا همان پرینتر کارت را تهیه کنید. تهیه این قطعات به علت نبود کارخانه این پرینتر ها در داخل کشور و کم استفاده بودن آن ها کار آسانی نیست. به همین دلیل معمولا این قطعات سفارشی هستند و تهیه ان ها زمان‌بر میباشد. ما در مانی کارت یک سری از قطعات را موجود داریم و در صورتی که موجود نباشند سفارش کالا را برای تهیه از شرکت سازنده می‌گیریم. قطعاتی که موجود داریم عبارت اند از: هد پرینتر – موتور پرینتر – موتور بالایی ریبون – موتور پایینی ریبون – مادر بورد پرینتر کارت – فن چاپگر – هیتر پرینتر کارت – خشاب ورودی کارت و …

ارسال در همان روز سفارش

اگر کالایی که سفاش میدهید, موجود باشد, ما بعد از پرداخت از سمت شما در همان روز برای شما ارسال میکنیم. در صورتی که تهران هستید میتوانید پیک از سمت شما برای تحویل کالا بفرستید یا ما محصول را با پیک برای شما ارسال میکنیم. اگر شهرستان هستید, میتوانیم با توجه به انتخاب شما از طریق پست, تیباکس و چاپار برای شما در همان روز ارسال انجام بدهیم.

ارائه نسخه های جدید نرم افزار و دستگاه ها

ما پیشرو عرضه پرینتر های چاپ کارت در بازار هستیم. همیشه دستگاه های جدید و به روز را وارد بازار میکنیم. اگر دستگاه خاص و جدیدی هم مد نظر شما است, میتوانید به صورت سفارشی, به ما سفارش بدهید. با ورود دستگاه های جدید, نرم افزار ها هم برای سازگاری با این دستگاه ها, جدید و به روز خواهند شد. ما اکثر نرم افزار های جدید را به صورت رایگان یا پولی به شما عرضه میکنیم. برای مشاهده پرینتر های کارت جدید ما از منوی محصولات, پرینتر چاپ کارت را انتخاب کنید.

فروش ريبون های چاپ كارت

ما در مانی کارت انواع مواد مصرفی پرینتر های کارت به خصوص ریبون را به صورت اورجینال, موجود داریم. شما میتوانید انواع ریبون های مشکی, ابی, نقره ای, طلایی, تمام رنگی, لمینیت, یووی و … را از ما بخواهید. ریبون های مختلف پرینتر های هایتی, گلدیو, فارگو, نیسکا, داسکام, اسمارت, سوییفت پرو و … در مانی کارت موجود است. اگر ریبونی که تهیه میکنید اصل نباشد به مرور زمان پرینتر کارت شما را خراب میکند. پس برای هزینه کمتر, ریبون فیک نخرید, زیرا هزینه تعمیر و یا تعویض پرینتر های چاپ کارت بسیار بالا است.

تامين انواع کارت پی وی سی 

ما در مانی کارت میتوانیم مواد خام برای شروع چاپ کارت پی وی سی را برای شما تامین کنیم. برای شروع چاپ کارت مهم است که کارت مناسب ( كارت پی وی سی ساده ،كارت مغناطيسی ، كارت بدون تماس ، كارت هوشمند ) را انتخاب کنید. ما میتوانیم در این امر به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید تا بهترین مدل برای شما را به شما معرفی کنیم.

تعمیر سخت افزاری و تعویض قطعات معیوب

در صورتی که پرینتر کارت شما درست کار نمیکند یا از کار افتاده است, نگران نباشید. ما به عنوان متخصص در کنار شما هستیم . کافی است تماس بگیرید تا دستگاه خود را برای ما بفرستید یا ما برای مشاهده دستگاه در محل شما حاظر بشویم. در صورتی که دستگاه شما قابل تعمیر باشد, ما دستگاه را تعمیر خواهیم کرد. اما در صورتی که مشکل قابل حل نباشد, نیاز به تعویض قطعه می‌باشد. که این کار معمولا خیلی پرخرج تر از تعمیر است. ما تا جایی که امکان دارد سعی میکنیم که قطعات را تعمیر کنیم. در صورتی که کالای تعویضی موجود باشد ما به سرعت قطعه را تعویض میکنیم اما در غیر این صورت باید سفارش قطعه را به شرکت سازنده بدهیم که این کار بسیار زمان بر می‌باشد.

ارتقاء نرم افزار داخلی پرینتر

اگر شما از نسخه های قدیمی نرم افزار چاپ کارت استفاده میکنید, باگذشت زمان این نسخه از کار خواهد افتاد و باید نرم افزار داخلی را به نسخه های جدید تر ارتقا بدهید. برای این کار ما میتوانیم به شما کمک کنیم. با ما تماس بگیرید اگر نسخه جدید به صورت رایگان در دسترس باشد ما شما را برای نصب راهنمایی میکنیم. در صورتی که نیاز به نسخه جدید پولی نیز باشد, ما برای خرید و نصب ان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

سرویس دوره ای پرینتر

سالی یک بار حتی اگر پرینتر شما مشکلی ندارد باید توسط یک فرد متخصص بررسی بشود. این سرویس سالانه باعث افزایش طول عمر پرینتر کارت شما میشود. اگر قطعه ای در پرینتر نیاز به تعمیر داشته باید تعمیر میشود و کار به تعویض قطعه نخواهد رسید. در سرویس سالانه مانی کارت ما پرینتر شما را ریز به ریز بررسی میکنیم. اگر مشکلی باشد, سعی میکنیم که پرینتر را تعمیر کنیم تا کار به تعویض قطعه نرسد. علاوه بر این کل پرینتر را تمیز خواهیم کرد تا شما چاپ کارت با کیفیت تری را تجربه کنید.

خدمات پس از فروش پرینتر کارت
 نماد اتحادیه

برای دریافت خدمات پس از فروش با ما تماس بگیرید. اطلاعات تماس:

  • آدرس شرکت : تهران خیابان شهید مطهری خیابان ترکمنستان کوچه نارنج پلاک ۹ طبقه سوم واحد ۸
  • تلفن : ۸۸۴۴۲۸۵۴ – ۸۸۴۴۲۷۷۲ – ۸۸۴۴۲۶۶۳ ۰۲۱ تماس از طریق واتساپ : ۰۹۲۰۳۱۷۳۶۹۰
  • آدرس الکترونیک : info@manicard.com
 نماد توسعه تجارت
این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up