کارت ویزیت چیست؟چرا همه به کارت ویزیت نیاز دارند؟

کارت ویزیت برای هر کسب و کاری چه کوچک چه بزرگ به ضرورت تبدیل شده است. با افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی و تبلیغات از طریق این شبکه ها, ممکن است تصور کنید که دیگر دوره‌ ی کارت ویزیت فیزیکی به سر آمده اما این طرز فکر درست نیست. این کارت ها هنوز هم کاربرد دارند و کاربردشان گسترده تر هم شده است.کسب و کارها هنوز هم به طراحی و چاپ business card اهمیت می‌دهند. درسته که تبلیغات اینستاگرام,تلگرام و… وجود دارد اما کارت ویزیت های فیزیکی نیز هنوز به قوت خوب باقی ماندند. همه کسب وکار ها چه کوچک و چه بزرگ به کارت های ویزیت فیزیکی نیاز دارند. حتی شما به عنوان فردی در یک شرکت, میتوانید business card شخصی خودتان را داشته باشید. در حال حاظر محبوب ترین نوع business card, به دلیل کیفیت و دوام , کارت ویزیت pvc است.

کارت ویزیت چیست؟

به یک کارت در ان اطلاعات یک کسب و کار امده است کارت ویزیت آن کسب و کار یا بیزینس کارت(business card) میگوند. اطلاعاتی که در کارت ویزیت میتواند قرار گیرد: نام شرکت یا شخص, سمت شخص, شماره ثابت, شماره موبایل, شعار ان فرد یا شرکت, محصولی که عرضه میکند, نام سایت, شبکه های اجتماعی و ….در واقع business card مانند یک بنر تبلیغاتی انلاین است که به صورت فیزیکی در آمده است.

عوامل استفاده از کارت ویزیت

1 . معرفی برند با کارت ویزیت

در بیشتر موارد افراد بعد از دریافت business card شما, اطلاعات روی business card را بررسی میکنند. مثلا اگر شماره خود را روی کارت قرار دهید با شما تماس میگیرند یا اگر روی کارت آدرس سایت بگذارید, به سایت شما سر میزنند. این کار باعث افزایش اگهی ان ها از برند شما میشود. همزمان که این اگهی بشتر میشود در واقع بازدید سایت و شبکه های اجتماعی شما هم بالا تر می رود. در واقع با اطلاعات موجود در کارت ویزیت, مشتریان شما را بهتر میشناسند و از این طریق راحت تر به شما اعتماد و اطمینان میکنند.

2 . ماندگاری در ذهن مخاطب

شاید هنگامی که با مشتری ملاقات حضوری دارید حس کنید که تاثیر خیلی مثبتی روی ان گذاشته اید, اما وقتی مشتری می رود دیگر برای خرید باز نمیگردد. علت چیست؟ علت این است که شما در ذهن مخاطب نماندید. فقط تاثیر مثبتی داشتید. برای این که در ذهن مشتری بمانید, نیاز به یک یاداوری دارید. این یاد اوری در کارت ویزیت نهفته است. زمانی که مشتری بعد از مدتی business card شما را میبیند برای خرید باز میگردد و به راحتی میتواند با شما تماس بگیرد. خیلی از افراد کارت شما را در محل مناسب نگه میدارند تا در مواقع مورد نیاز با شما تماس بگیرند.

اگر دو کسب و کار باشند که هردو در یک حوزه به خوبی کارکنند, مخاطب به سمت کسب و کاری میرود که راحت تر بتواند با او ارتباط بگیرد و بیشتر در ذهن مخاطب مانده باشد. یک کارت ویزیت pvc با اطلاعات مفید شما باعث میشود که شما سازمانی باشید که در ذهن مانده است. انتخاب یک کارت ویزیت با طراحی جذاب برای همین مواقع ضروری است. کارتی که با ترکیب رنگی و اطلاعات شما به باگشت مشتری کمک کند. ما در مانی کارت به کمک طراحان حاذق و با تجربه میتوانیم طراحی متناسب با کسب و کارتان را به شما پیشنهاد کنیم.

خیلی از مشتریان از طریق business card وارد شبکه های اجتماعی شما میشوند و در ان ها عضو میشوند. از این طریق همیشه به شما دسترسی دارند. هر زمان که بخواهد میتوانند با شما تماس بگیرند یا پیام بدهند. پس همواره شما در خاطر ان ها میمانید.

حتما بخوانید: چاپ کارت بانکی چیست و چگونه انجام میشود؟

3 . کارت ویزیت پی وی سی شما را از رقبا متمایز می‌کند.

هر کسب و کار دارای ویژگی هایی است که آن را از سایرین متمایز میکند. چیزی که در کارت ویزیت شما را متمایز میکند, جنس کارت ویزیت است. business card پی وی سی مقاوم تر و با کیفیت تر از card های دیگر مثلاcard های کاغذی است. فکر کنید کارت ویزیت خودتان را به فردی میدهید, این فرد business card خودش را یک سال بعد استفاده میکند. اگر business card پی وی سی باشد به راحتی با شما ارتباط برقرار میکند. اما فرض کنید کارت شما کاغذی باشد, مطمئنا کارت یا پاره شده یا قابل خواندن نیست.

کارت ویزیت ها pvc نسبت به business card های دیگر حرفه ای تر است. وقتی شما به جای یک کاغذ, یک کارت پی وی سی ارائه میکند, نشان داده اید برای مخاطب ارزش بیشتری قائل هستید و کسب و کارتان دارای ارزش و مقام بالاتری است. افراد سریع تر و راحت تر برای خرید به شما اعتماد میکنند.

یادتان نرود کهbusiness card شما باید بتواند در عین سادگی گویای خلاقیت، قابل اطمینان بودن و کارآیی کسب و کارتان باشد. به این فکر کنید که میخواهید این business card کدام جنبه از کارتان را پررنگ تر نشان دهد. مثلا اگر شما مغازه پرینت و اسکن دارید, اما بیشتر درامد شما از پرینت است و کسی زیاد از اسکنر استفاده نمیکند. سعی کنید پرینتر را در کارت ویزیت بولد کنید.

تکنیک چاپ پرینتر کارت پی وی سی افست

4 . با یک کارت ویزیت در همه حال آماده‌ی معرفی کسب و کارتان باشید.

شما نمیدانید در کجا با کسی اشنا میشوید که به کسب و کار شما علاقه مند است. تصور کنید در یک مهمانی هستید, با فردی اشنا میشوید که این فرد جذب کسب و کارتان شده وقصد کار با شما را دارد. در این صورت دادن ادرس اجتماعی بسیار ریسکی است. شاید اصلا این ادرس را یاداشت نکند و در صورتی که به ذهن بسپارد, احتمالا به راحتی از ذهنش پاک خواهد شد. در این صورت اگر کارت داشته باشید و به او بدهید به کسب و کار خود کمک میکنید.

دقت کنید:همیشه تعدادی از کارت ویزیت خود را اماده کنید و همراه خود نگه دارید, که در صورت لزوم از ان استفاده کنید.

مانی کارت در چاپ کارت پی وی سی

مانی‌کارت دارای سال ها سابقه در زمینه چاپ کارت‌ ویزیت پی وی سی است. ما میتوانیم در همه مراحل چاپ کارت با شما همراه باشیم. از طراحی گرفته تا چاپ کارت را به ما بسپارید.

طراحان ما باتوجه به نیازمندی شما از چاپ کارت, طراحی کارت شما را انجام میدهند. برای مشاهده نمونه چاپ کارت ویزیت به وب سایت ما مراجعه کنید. شما میتوانید طراحی که توسط خوتان انجام شده را هم برای چاپ, برای ما ارسال کنید. مانی کارت با استفاده از بهترین پرینتر های چاپ کارت نیسکا و فارگو و …, فرایند چاپ کارت را انجام میدهد. ما ضامن کیفیت و قیمت چاپ کارت پی وی سی شما هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up