کدام یک از پرینتر های چاپ کارت پی وی سی مناسب دانشگاه ها می باشد؟

جنس کارت های دانشجویی پی وی سی می باشد و برای چاپ کارت پی وی سی نیاز به پرینتر کارت پی وی سی می باشد. این چاپگرها مخصوص چاپ انواع کارت های پی وی سی می باشند. این پرینترها انواع و اقسام مختلفی دارند و انتخاب مناسب ترین پرینتر از بین پرینترهای کارت موجود در بازار که مناسب سازمان های بزرگی مانند دانشگاه ها باشد مشکل می باشد.

چاپ کارت دانشجویی پی وی سی تغذیه دانشگاه امام خمینی

نمونه چاپ کارت دانشجویی مانی کارت

کارت دانشجویی یکی از مهم ترین ابزار برای کنترل عبور و مرور دانشجویان می باشد. همراه داشتن کارت دانشجویی برای یک دانشجو الزامی است چرا که این کارت ابزار شناسایی و امنیتی در داخل دانشگاه محسوب می شود. استفاده از خدمات مختلف دانشگاه ( کتابخانه، خوابگاه و … ) مستلزم داشتن این کارت می باشد.

اکثر دانشگاهها به دلیل حراست و حفاظت از اطلاعاتشان ترجیح می دهند چاپ کارتها در داخل دانشگاه صورت گیرد. برای چاپ کارت دانشجویی، دانشگاه‌‌ ها باید از پرینتری استفاده نمایند که با استفاده از آن بتوانند بهترین کارت را چاپ نمایند.

انتخاب پرینتر چاپ کارت دانشگاهی

از بین پرینترهای موجود، ما 4 پرینتر کارت که مناسب دانشگاه میباشند و پرفروش تر هستند را معرفی میکنیم. پرینتر های Kanematsu 201+ , اسمارت 51, فارگو 5000 و Evolis Primacy بهترین ها هستند که بین این پرینتر ها بهترین پرینتر کارت PVC  برای دانشگاه و مدارس پرینتر  Kanematsu 201+ می باشد ، بدنه و قطعات تمام فلزی این پرینتر استهلاک پرینتر را تقریبا به صفر می رساند.

پیشنهاد ما به دانشگاه ها, خرید پرینتر کارت به دلیل حجم چاپ بالا و تداوم چاپ است. اما اگر شما موسسه ای کوچک هستید که نیار به چاپ تعدادی کارت دارید میتوانید چاپ کارت خود را برون سپاری کنید. ما در مانی کارت به صورت حرفه ای کار چاپ کارت پی وی سی را انجام میدهیم, میتوانید با خیال راحت کار طراحی و چاپ این کارت ها را به ما بسپارید.

چاپ کارت افست لمینیت پی وی سی مانی کارت

چاپ کارت پی وی سی

برای سفارش انواع کارت دانشجویی, شناسایی, هدیه و … کلیک کنید.

پرینتر کارت دانشگاهی Nisca Kanematsu 201+

چاپگر کارت انتقال مجدد Kanematsu 201+ از Nisca Printers کارت های یک یا دو طرفه با وضوح بالا را برای کسب و کار، آژانس یا سازمان شما تولید می کند. بر خلاف چاپ مستقیم به کارت سنتی، چاپگرهای انتقال مجدد تصویر کارت را روی فیلم چاپ می‌کنند، سپس فیلم را برای تولید سریع‌تر و محصول بادوام‌تر روی کارت اعمال می‌کنند. این چاپگر بدون حاشیه سفید، تصاویری از لبه یا “تمام خونریزی” تولید می کند. بازده 144 کارت یک طرفه یا 65 کارت دو طرفه در ساعت است.

پرینتر کارت دانشگاهی نیسکا 201 +
پرینتر کارت دانشگاهی نیسکا 201 +

با استفاده از فناوری هد چاپ با وضوح 600 dpi، چاپگر انتقال مجدد کارت 201+ انتخاب واضحی است که کیفیت، دوام، قابلیت اطمینان و امنیت ضروری است. چه در برنامه های کاربردی با امنیت بالا مانند محیط های دولتی استفاده شود، چه در برنامه هایی مانند نشان شناسه دانشگاه یا برنامه های کارت عضویت وفاداری، این پرینتر کارت نتایج قابل اعتماد، سازگار و مقرون به صرفه ای ارائه می دهد.

  • طراحی صنعتی و تجاری
  • چاپ با وضوح بالا 600 dpi
  • خروجی سریع، بهره وری بالا
  • چاپ کامل کارتی روی لبه
  • ظرفیت تغذیه خودکار 250 کارت
  • پشتیبانی از انواع رمزگذار کارت هوشمند
  • ویژگی های امنیتی مخفی – میکروپرینت و UV

ویژگی های کلیدی

چاپ روی لبه 600 نقطه در اینچ

144 کارت یک طرفه در هر ساعت

65 کارت دو طرفه در هر ساعت

250-فید خودکار کارت

اتصال USB و اترنت

حتما بخوانید: راهنمای مفید برای خرید پرینتر چاپ کارت

 پرینتر IDP Smart 51

IDP Smart 51 یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرینتر کارت شناسایی دانشگاهی است و دلیل خوبی هم دارد. مدل GDPR Secure آن را به گزینه ای جذاب در بسیاری از بخش ها تبدیل می کند. به ویژه هنگامی که صحبت از خدمات آموزشی مانند چاپ کارت دانشگاهی و دانش آموزی باشد.

کارتریج ریبونی قابل قفل شدن و قفل استاندارد Kensington تضمین می کند که مدل Smart 51 GDPR Secure یکی از امن ترین چاپگرهای موجود است. فناوری SmartMark IDP همچنین به شما این امکان را می دهد که یک لایه امنیتی بصری اضافی را به کارت شناسایی عکس خود اضافه کنید.

پرینتر کارت اسمارت 51 برای دانشگاه
پرینتر کارت اسمارت 51 برای دانشگاه

ما می توانیم در اینجا به تعیین نیازهای چاپگر کارت شما و اینکه آیا ویژگی های امنیتی اضافی برای نیازهای سازمان شما ضروری است یا خیر کمک کنیم. همچنین از افزایش 10 درصدی سرعت چاپ در مقایسه با نسخه قبلی خود بهره می برد و اطمینان حاصل می کند که می تواند خواسته های شما را در زمان ثبت نام برآورده کند.

در طول یک روز کاری استاندارد هفت ساعته، مدل یک طرفه می تواند تا 5000 کارت تک رنگ یا 1475 کارت شناسایی تمام رنگی تولید کند. محصولات IDP دارای گارانتی یک ساله مانی کارت نیز هستند، بنابراین لازم نیست نگران ارتقاء خدمات چاپ داخلی خود باشید.

قفل قیف کارت ورودی

اگر چاپگر در هر نقطه ای از روز کاری بدون مراقبت رها شود، قفل قیف کارت ورودی، کارت های چاپ شده شما را ایمن نگه می دارد. این ویژگی به این معنی است که شما یک چیز کمتر برای نگرانی دارید و به شما آرامش کامل می‌دهد که کارت‌های چاپ شده‌تان به دست اشتباه نخواهند رسید.

قفل ریبونی

قفل نواری جدید به این معنی است که اگر چاپگر در هر نقطه ای از روز کاری بدون مراقبت رها شود، ریبون های چاپگر کارت استفاده شده شما ایمن می مانند. لاک کردن ریبون در صورت عدم استفاده به این معنی است که ریبون را نمی توان از چاپگر شما جدا کرد و داده های قابل مشاهده روی پانل رزین یک ریبون ایمن باقی می ماند. اگر این داده‌ها دلیل نقض امنیتی بوده است، عواقب آن برای شما و سازمان می‌تواند مضر باشد، بنابراین اطمینان از ایمن ماندن داده‌های ریبون شما باید جدی گرفته شود.

قفل کنزینگتون

ویژگی قفل ایمن کنزینگتون به طور قابل توجهی خطر سرقت چاپگر کارت شما را کاهش می دهد و این مکالمه ناخوشایند احتمالی با مدیر شما را حذف می کند و توضیح می دهد که چگونه چاپگر از قسمت پذیرش دزدیده شده است. قفل به طور ایمن به شاسی چاپگر متصل می شود و در عرض چند ثانیه می توان آن را به یک تکه مبلمان اداری قفل کرد.

SmartMark

SmartMark یک ویژگی امنیتی کارت بصری پیشرفته است که فقط برای IDP Smart 51 قابل استفاده است. راه‌اندازی آن سریع و آسان است و بدون هزینه اضافی ارائه می‌شود. واترمارک در یک پانل روکش شفاف روی سطح کارت ظاهر می شود. با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است و می تواند برای گنجاندن متن، عکس یا لوگو سفارشی شود. افزودن این ویژگی به کارت های چاپ شده شما به طور چشمگیری خطر شبیه سازی کارت را کاهش می دهد و به این معنی است که هرگونه تلاش شبیه سازی شده به راحتی قابل شناسایی است.

کیفیت چاپ

بسته قابل قفل IDP Smart 51 از فناوری تصویربرداری پیشرفته FINE™ استفاده می کند. این فناوری تضمین می‌کند که کارت‌های چاپ شده شما دارای تصاویری شبیه عکس، رنگ‌های زنده، متن واضح و فورا خشک و آماده انتشار هستند.

قابلیت اطمینان

پرینتر کارت اسمارت 51 دارای یک سال گارانتی مانی کارت است. در صورتی که دستگاه مشکلی داشته باشد که بعید است, ما مشکل شما را حل خواهیم کرد.

حتما بخوانید: پرینتر چاپ کارت pvc چیست و چه کاربردی دارد؟

چاپگر کارت دانشگاه Fargo HDP5000

آیا نیاز به تولید طرح های پیچیده کارت شناسایی عکس دارید؟ سپس بهتر است به چاپگر کارت شناسایی انتقال مجدد نگاه کنید. چاپگرهای انتقال مجدد جوهر را روی یک فیلم شفاف برای تولید طرح کارت شما منتقل می کنند، سپس این فیلم مستقیماً روی کارت اعمال می شود. این اجازه می دهد تا تصاویر واضح و با کیفیت بالا و کارت شناسایی عکس دار با ماندگاری طولانی داشته باشید. یکی از بهترین ماشین ها برای انجام این کار Fargo HDP5000 است.

پرینتر چاپ کارت دانشگاهی فارگو 5000
پرینتر چاپ کارت دانشگاهی فارگو 5000

این دستگاه قادر است تا 138 کارت تمام رنگی در ساعت را چاپ کند، این یکی از سریع‌ترین سیستم‌های چاپگر انتقال مجدد در بازار است. قیف های بزرگ کارت نیز حداقل وقفه را در طول چاپ تضمین می کنند.

علاوه بر این، اگر نیاز به رمزگذاری کارت های کنترل دسترسی و کارت های هوشمند داشته باشید، این یک ماشین ایده آل است. طیف وسیعی از ماژول‌های الحاقی برای رمزگذاری Proximity، iClass و Indala با HDP5000 در دسترس هستند که فقط چند مورد را نام می‌بریم. پس پرینتر کارت فارگو برای دانشگاه ها به صرفه ترین است.

آیا فارگو HDP5000 برای شما مناسب است؟

Fargo HDP5000 یک چاپگر انتقال مجدد است که برای چاپ کارت شناسایی پیشرفته ایده آل است. به عنوان یک چاپگر انتقال مجدد، HDP5000 برای چاپ طرح های پیچیده حاوی رنگ های بلوک، چاپ حجم زیادی از کارت (مثلاً بیش از 500) و برای چاپ روی کارت های هوشمند عالی است. بنابراین اگر آشنا به نظر می رسد، HDP5000 ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. از طرف دیگر، اگر نیاز به چاپ یک طرح بسیار ابتدایی بر روی تعداد کمتری از کارت‌های پلاستیکی ساده دارید، نه کارت‌های کنترل دسترسی، چاپگر کارت شناسایی Fargo DTC1250e ممکن است مناسب‌تر باشد.

کارت های رویاها را بسازید.

نمی‌دانید HDP در HDP5000 به چه معناست؟ این چاپ با وضوح بالا است – و این دقیقاً همان چیزی است که به دست خواهید آورد. این چاپگر کیفیت چاپ فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و فناوری HDP آن، تصاویر واضحی شبیه عکس و متن واضح و دقیق ارائه می‌دهد. کارت ها نیز با دوام خواهند بود و لایه ای از فیلم HDP بین تصویر کارت و دنیای بیرون اضافه می شود. به عنوان یک چاپگر انتقال مجدد، HDP5000 همچنین پوشش کامل چاپ کارت را فراهم می کند، بنابراین نتیجه نهایی مشابه کارت هایی است که با پرس های حرفه ای در مقیاس بزرگ تولید می شوند. به طور خلاصه، HDP5000 کارت هایی را که همیشه آرزویش را داشتید چاپ می کند.

صدور کارت در کمتر از 60.

HDP5000 حدود 29 ثانیه طول می کشد تا یک کارت تمام رنگی را با استفاده از یک فیلم انتقال مجدد YMCK چاپ کند. لطفاً توجه داشته باشید که افزودن فیلم‌های انتقال اضافی مانند لمینت یک یا دو طرفه منجر به سرعت چاپ طولانی‌تر می‌شود، اما همچنان کمتر از 60 ثانیه است. اگر فکر می‌کنید که کمی طولانی‌تر از چاپگر مستقیم به کارت استاندارد شما است، فراموش نکنید که HDP5000 کار بسیار بیشتری انجام می‌دهد, می‌توانید این را با تفاوت کیفیت تشخیص دهید.

با کارت های شبیه سازی شده خداحافظی کنید.

با برداشتن امنیت کارت شناسایی و کارت پلاستیکی یک قدم جلوتر، HDP5000 اولین در نوع خود است که به جلوگیری از شبیه سازی و تکرار کارت کمک می کند. ویژگی‌های امنیتی کارت شامل گزینه پوشش هولوگرافیک است که به کاربران امکان می‌دهد یک تصویر هولوگرافی سفارشی را در جلوی کارت شناسایی اعمال کنند که می‌تواند شامل یک آرم یا تصویر تجاری باشد. این ویژگی امنیتی بصری شناسایی کارت های شبیه سازی شده را آسان تر از همیشه می کند.

سازگاری

مدل پایه به صورت استاندارد دارای اتصال USB است. اگر به iCLASS و کدگذاری ارتقا دهید، چاپگر دارای اترنت تک سیمی است که امکان اتصال به شبکه را برای چندین کاربر فراهم می کند. چاپگر HDP5000 با ویندوز 10، 8.1، 8، 7، ویستا، XP، سرورهای 2012، 2012 R2، 2008، 2008 R2، 2003 سازگار است.

چاپ روی کارت های هوشمند و بیشتر.

وقتی نوبت به انتخاب کارت هایی برای چاپ می رسد، HDP5000 گزینه های بیشتری نسبت به قبل ارائه می دهد. به راحتی روی کارت های کارت اعتباری CR80 با ضخامت 0.762 میلی متر تا 1.27 میلی متر چاپ کنید. روی کارت‌های مجاورت، هوشمند (کنترل دسترسی) و mag stripe، کارت‌های PVC چند لایه، کارت‌های PET، PETG و ABS چاپ کنید. توجه داشته باشید که کارت های ABS و PVC برای استفاده در ماژول لمینیت HDP5000 توصیه نمی شود.

پشتیبانی که می توانید به آن تکیه کنید.

فارگو از HDP5000 دارای گارانتی یک ساله مانی کارت است. در صورت که با HDP5000 مشکلی داشتید که البته بعید است مشکلی داشته باشید، تیم پشتیبانی داخلی ما در صورت نیاز در خدمت شما هستند.

چاپگر Evolis Primacy

Evolis Primacy به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان بصری و کاربرپسند باشد. این را با قابلیت اطمینان فوق العاده، ضمانت سه ساله و قابلیت حجم بالا ترکیب کنید و به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا بسیاری از مدارس، کالج ها و دانشگاه ها Primacy را انتخاب می کنند.

این چاپگر می تواند تا 225 کارت شناسایی تمام رنگی را در هر ساعت چاپ کند. در صورت نیاز به تولید سریع کارت شناسایی دانشگاه یا مدرسه با کیفیت بالا، پرینتر کارت ایولیس را انتخاب کنید. با یک مدل دو طرفه، می توانید تا 140 کارت تمام رنگی با متن تک رنگ یا بارکد چاپ شده در پشت کارت شناسایی چاپ کنید.

پرینتر دانشگاهی ایولیس

Evolis همچنین سازنده ای است که تعهد خود را به محیط زیست بسیار جدی می گیرد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که مواد مورد استفاده برای ایجاد چاپگر و مواد مصرفی مانند ریبون چاپگر پایدار هستند. این تنها به جذابیت آن به عنوان یک سیستم چاپگر مناسب برای استفاده در بخش آموزش می افزاید. همچنین یکی از ساده‌ترین چاپگرهایی است که می‌توان روی آن ریبون را تغییر داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up