اکسس کنترل اثر انگشت و RFID مدل W2 Pro

W2 Pro Color Screen Fingerprint & RFID Access Control

دسته:

توضیحات

ANVIZ W2 Pro Color Screen Fingerprint & RFID Access Control

W2 Pro یک نسل جدید اکسس کنترل اثر انگشت و RFID مبتنی بر لینوکس است. W2 Pro با LCD رنگی 2.8 اینچی ، صفحه‌ کلیدهای لمسی خازنی کامل و حسگر اثر انگشت اپتیکال لمسی ، تجربه عملکرد راحت‌ تری را ارائه می‌کند و استفاده از انگشتان مرطوب و خشک را بهبود می‌بخشد.

W2 Pro دارای اتصال TCP/IP و همچنین استاندارد RS485 ، Wiegand in/out برای افزایش انعطاف‌پذیری و گزینه‌های ارتباطی مختلف در موقعیت‌ های مختلف است. همچنین اکسس کنترل اثر انگشت و RFID دارای یک رابط کنترل دسترسی قوی ، تماس درب و پورت های مختلف ورودی/خروجی است که می تواند با سیستم های کنترل دسترسی شخص ثالث گسترش یابد. ارتقاء کامل سری W با باتری به کسب و کار شما در هر زمان و هر مکان نیرو می دهد.

ویژگی ها :

سی پی یو سریع 1 گیگاهرتز

زمان مقایسه کمتر از 0.5 ثانیه

صفحه کلید فعال را لمس کنید.

حسگر اثر انگشت فعال IR لمسی

صفحه نمایش رنگارنگ TFT-LCD

عملکرد WIFI اختیاری

باتری اختیاری تا 10 ساعت کار می کند

گزینه های رنگ سیاه و سفید

پارامتر ها :

ظرفیت ظرفیت اثر انگشت 3000

ظرفیت کارت 3000

ظرفیت کاربر 3000

ظرفیت رکورد 100000 

رابط های TCP/IP، USB، Mini USB، WIFI

 

این دستگاه که جزئی از سیستم کنترل تردد می باشد و برای مکان هایی که میخواهند روی همان دری که نصب شده است عمل کند ، بسیار مناسب بوده و کارکرد خوبی دارد. کیفیت اسکنر scanner اثر انگشت این دستگاه نیز قابل دفاع است.

نکته قابل توجه اینکه از اکسس کنترل اثر انگشتی باید صرفا در محیط های داخلی ساختمان Indoor استفاده کرد و این سیستم برای محیط های بیرون که تحت تاثیر تغییرات دمایی و آب و هوایی محسوسی هستند ، مناسب نمی باشد.

صفحه نمایش رنگی Anviz W2 Fingerprint & RFID Clocking in Machine نسل جدید پایانه های کنترل دسترسی اثر انگشت و حضور و غیاب در بازار است. برای دریافت بهترین قیمت دستگاه اثرانگشت خوان Anviz امروز با ما تماس بگیرید.

 

keyboard_arrow_up